HTML

A Veszpremref.hu oldal kommentjei

A Veszprémi Református Egyházmegye Hivatalos Honlajának kommentjei.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2010.01.25. 09:55 vprefadmin

Igehirdetés - Atyák vétke a fiakban, avagy a fiak szívét az atyákhoz (Faust Gyula)

 

Köszöntés: Malakiás 4, 23-24, Alapige: 2Móz 20: 4-5 

 

Minden embernek története van, ahogy minden népnek és országnak is. A Biblia tanítása szerint egyik nemzedéket a másikkal Isten kijelentett igazságai kötik össze egymással. A nemzedékekre vonatkozó kijelentések egyike a tízparancsolatban olvasható, mégpedig a hitvallásunk szerinti felosztásban a második parancsolatban: Ne csinálj magadnak faragott képet, és semmi hasonlót azokhoz, amelyek fenn az égben, vagy amelyek alant a földön, vagy amelyek a vizekben a föld alatt vannak. Ne imádd, és ne tiszteld azokat; mert én, az Úr a te Istened, féltőn-szerető Isten vagyok, aki megbüntetem az atyák vétkét a fiakban, harmad és negyediziglen, akik engem gyűlölnek.[1]Sajnos ez elválaszthatatlan az első parancsolattól, aminek az a vége, hogy ne legyenek néked idegen isteneid énelőttem, ami azt jelenti, hogy köztem és közted ne álljanak idegen istenek.

Az igehirdetés további része a Tanulmányok, kiadványok, igehirdetések menüpont alatt ezen a linken olvasható!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://veszpremref.blog.hu/api/trackback/id/tr151699920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása